Zwroty i reklamacje
Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu, bez śladów jego używania z załączonym pismem informującym że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu oraz dokumentem zakupu (paragon, faktura VAT).
W przypadku zwrotu towaru koszt transportu pokrywa Klient, towar do sklepu nie może wrócić w formie paczki pobraniowej. Zwrotu wartości zamówienia dokonamy na rachunek bankowy klienta lub przekazem pocztowym na wskazany adres w terminie 14 dni po potrąceniu kosztów przekazu.
adela.przybyl@kosmetyki-sklep24
lub telefonicznie
0 691-35-65-74
fax (0-61)816-12-59
Zgłaszając reklamację, należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz opisać przedmiot i powód reklamacji.
Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 10dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia, a decyzja zostanie przekazana Klientowi drogą mailową, lub telefonicznie.
Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności cookies. Warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies możesz określić w Twojej przeglądarce.