Aktualnie znajdujesz się na : Zwroty i Reklamacje

Płatności PayPal

Kosmeteria - Eksperci Urody

Ważne informacje

  • Poczta Polska:
    przedpłata - 0,00zł - 14,50zł
    pobranie - od 10,50zł - 20,00zł

     



Zwroty i reklamacje

  1. W momencie odbioru przesyłki odbiorca zobowiązany jest sprawdzić czy nie nastąpiło uszkodzenie przesyłki w czasie transportu. Reklamacje z tego tytułu będą rozpatrywane. Decydujący w procesie rozpatrzenia reklamacji będzie protokół reklamacyjny sporządzony i podpisany przez Adresata oraz osobę doręczającą przesyłkę (kurier , przedstawiciel Poczty Polskiej). Reklamacje z tytułu uszkodzeń mechanicznych dokonanych przez Klienta nie będą uznawane.
  2. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwracany towar musi być w oryginalnym opakowaniu, bez śladów jego używania z załączonym pismem informującym że towar zostaje odesłany na zasadach zwrotu oraz dokumentem zakupu (paragon, faktura VAT).

W przypadku zwrotu towaru koszt transportu pokrywa Klient, towar do sklepu nie może wrócić w formie paczki pobraniowej. Zwrotu wartości zamówienia dokonamy na rachunek bankowy klienta lub przekazem pocztowym na wskazany adres w terminie 14 dni po potrąceniu kosztów przekazu.

  1. W przypadku reklamacji z przyczyn innych niż podane powyżej należy się skontaktować z Przybył&Przybył s.c. za pośrednictwem poczty elektronicznej

adela.przybyl@kosmetyki-sklep24

lub telefonicznie

0 691-35-65-74

fax (0-61)816-12-59

Zgłaszając reklamację, należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr zamówienia, nr dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz opisać przedmiot i powód reklamacji.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 10dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia, a decyzja zostanie przekazana Klientowi drogą mailową, lub telefonicznie.

Trwa przeszukiwanie, poczekaj chwilkę...